loading...
m-bibak/طرفداران محمد بی باک
Admin بازدید : 1 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


کروس تی دی :

هرچی میری جلو خراب تر میشی نمیدونی به کی باید جواب پس بدی
نشد یکی از این شبات تنگی هرجوری حالا تلاش کردی
و دوباره میخوری چوب صبوریا و زندگی پیرت میکنه تو همین جوونیات
میخوای درست کنی میاری یه افتضاحی به بار و بعد یه مدتی میزاری انتقامی به جا ( 2 )

ورس دو بیباک :

سردرگمم ، شک دارم درکم کنن
چون از جنس پاییزم مشکلا رو پاهام مثله واریسن
مثله کنه گاهی زیادی یا کمه ، حالمم خوراک قدمای یه نفره
مثل پاریسمون دوباره من از دیشب بیدارم منم مثله تو ام بی شک بیمارم
با این فرق که
من یه بیمارم که تنها دکترش خودشه از این بیزارم هرکی میخواد کنترلش کنه هی
اندیشه نمیمیره تا فسفر تو مخشه و مفت خور دورشه و جمجمه پر شعر
من پیله میشم رو کلماتو کار نو تر بعد خیر سی شب رو ضربات جالبو کر
کننده چیره میشه به وضع و حال خودم پس مینویسم کاغذو پاره کنم
من یه دل که پر ترکشه یه اسم که بولد تر میشه مشکلاتی که روز به روز بزرگ تر میشه
یه دوش اب گرم یکم بکن نورو کم یه چای تازه دم که حاظرم و لازمن
تا نباشه فاز بدو اخمات خنده بشن بگو به درک که مشکلات حل نمیشن
مثل من باش تا رقبا ترک خورده شن حرف کم بزن عمل کن یه کم

کروس تی دی :

هرچی میری جلو خراب تر میشی نمیدونی به کی باید جواب پس بدی
نشد یکی از این شبات تنگی هرجوری حالا تلاش کردی
و دوباره میخوری چوب صبوریا و زندگی پیرت میکنه تو همین جوونیات
میخوای درست کنی میاری یه افتضاحی به بار و بعد یه مدتی میزاری انتقامی به جا ( 2 )

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 51
  • بازدید کلی : 395