loading...
m-bibak/طرفداران محمد بی باک
Admin بازدید : 23 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

جاهاي پست و ويرانه ها
نميتوني ببري يه ذره از خاک ما بر دوش
قصد انحراف داره مردي با تمثال ضحاک مادر کش
مارو ببين همگي جوون و پير متحديم واي بر بوش
مردي که به اسم صلح ميپاشه بذر نفاق
بدون ايراني ها همه دارن نذر که دفاع
کنند از خاکشون همگي به قصد رفاه
ديدي ايران منو تو هشت سال نتونستن بگيرن ابر قدرتا
دوستي و صلح بابا بهتره نده هدر فرصت ها
لشکر با هر عظمتي جلوي ايران نابوده
هرچند نميخوايم بشه دستامون به کشتن آدماي بي ايمان آلوده
خونت دستامو کثيف کرد حالا وقت شستن دستام
حريف همه سيصد نفرتون يکيه رستم دستان
چند سال تو تخيلات ميبينيد که رشد داشتيد
ايران رو تو تخيلاتتون بگيريد و خوش باشيد
پاي مرز ايران رفت روح آرش کمان دار
روييده از نسل چند صد آدم تواندار
متعصب تريم مواقع بد ها ما
آره اينه عواقب جنگ با ما
با ايران بازي نکن اين راه نجاته بد بختما همه ايرانييم ،آرياييست نژاد برتر
ضد ضحاک پا ميشم من مثه کاوه ي آهنگر
همه پشت منن برسه بگوششون فقط کافيه آهنگم
مارو بکش تمدن که زنده است
اما چيزي که ميمونه تنفر يه عده است
قرن ها ميگذره اما گفتار،کردار،پندار که يکدست
مونده و سينه سينه رسيده به اين نسل
من کنار وايميستم ببر ما خودش حاضره
چه مردايي واسه اين خاک جون دادن خدا خودش ناظره
امسال واسه من سال کورش کبيره
دشمن ايران کور بشه بميره
خشايار ها اين خاک رو با جون و دل حفظش کردن
با خون دل
قانون مدني مديون به کورش ما
پس به دشمن ايران بگو کور بشه
ماايرانيا نوشتيم اولين اعلاميه حقوق بشر
فيلم شما لعنتياس دروغ به بشر
بدون مجازات داره اين کاري که تو کردي
سياستت بود اين از فيلم اون از کاريکاتور
اگه ايرانيا مسخره کردن دارن پس چرا
مسند هاي بزرگ دنيا مثه ناسا ميچرخن رو دست ما
من شنيده بودم مردي با عدد مثله سيصد شما
دنيارو تغيير ميده اما کلي بيشتر از شما
چيزي مثه سيصد و سيزده نفر از ياران امام آخر ما
خواهند جنگيد به نام دين و به نام باور ما
يگانه ياور ما دنيارو ميگيره و تغيير ميده
اما ديره نميدونم چرا خدا تو اومدنش تاخير ميده
از اون روز تو پس بترس
از ترس بلرز
از دست من
خستم چه مناز قصد ميگم
من هزار بار
هفت هزار سال
رفت به تاراج
من ايرانيم مثه دماوند محکمم
آزاد مردي ميخوام اهدافم محترم
بگم نميتوني بگذري از ما در کل به آساني
نابود شي بشکنه سمبل آزادي
تهمه بر پا کهخاک پاک ما که
چند هزار سال قدمت داره
داره به دست ظالم ميشه ضايع
مطمئن باش پشت داستان سيصد کلکه
يادم باشه يه حسابي داريم سيصد طلب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 72
  • بازدید کلی : 416