loading...
m-bibak/طرفداران محمد بی باک
Admin بازدید : 22 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


بابامامان بگوچیه دخترم بیاباهم بودنوبشمریم مختنم
چرااین روزاشده رابطتون تحریم/واسه آینده ام به من بگین چیه تکلیف
روبدنه ی زندگیتون غبارمی پلکه/عشق اجباری یه روزی مثل حباب میترکه
عشقم حس کردین این خلعوجفتی/توکه اونونمیخواستی چرابله روگفتی؟

نمی فهمم ازچشمات که درگیرفرداتی/ که تواین دنیای پرتشویش توهم درگیردرداتی
اینو میفهمم احساست ازاین تنهایی دلگیره/تواشکاتم ازت خستس چشات ازگریه هم سیره
اگه حس میکنی بی منپرتردیدی غم داری/خودم دلواپست میشم تواین احساسوکم داری
اگه حس میکنی بی من توهم محکوم تشویشی/چه بی ماه من ارفرداچه بی من ترترق میشی

ازگذشته مادربگیم که می رفت تولک/پدرمحدودش میکردزیربارکتک
ومی گفت کوربشه چشمی که به توهیزه/دخترتوفکراینه چه طوربگریزه
زیرفشارغل وزنجیورگیرپدر/به اولین گفت مفت این تنوبگیروببر
پسری که زیرمحدودیت به روند/هنوزچشماش پی یکی دیگه میروند
حاصلش بچه ایه بین دوجین فاصله/تصویرش ازوالدینش تکه های پازله
بچه ای اکه تواین دعواتقصیری نداشت/گذشته ی شماروآیندش تاثیرگذاشت
واسه بهترین زندگی هابرگزیده ای/انتخاب کن به جزرفتن هرگزینه ای
گذرروزگاراونواینجامیکشونه/اجبارا بغل هرقریبه ای مینشونه
وبه هرمردیکه بخوادتکیه کنه/مجبوره اول بدنشوبه اون هدیه کنه
به خودش گفت خداآیاراهی هست خالی شم؟/یابدامشبم بین مردادستمالی شم

اگه حس میکنی بی منپرتردیدی غم داری/خودم دلواپست میشم تواین احساسوکم داری
اگه حس میکنی بی من توهم محکوم تشویشی/چه بی ماه من ارفرداچه بی من ترترق میشی

قدیم حتی نمیشداسم زنوازمردجدابگی/هموناکه میگفتن زن یکی خدایکی
بالباس سفیدمیان خونه ی بخت/باسفیدم میرن این قصه هابوده یه وقت
نه به اون نه به این مادرای بیرحم/که سرکوچه ته یه چیزمیگن میزارن میرن
آره برواین حال روزفرداته مختصرا/تنهای وبیکسی آخرراه منتظرا
اینکه نمیشه تانمیخوای باهردوابزار/فرق دارن باهم تومنی دهزار
بچه های دیگه وقت خواب مادرومیبوسن/بچه های توچی توتنهاییاشون میپوسن
واسه اونامهم نیست حق باتو یاباباشون/مهم اینه تروخشک چراباهم میسوزن
گرچه بااشتباهت خوتوآسی کردی/توانتخابت بایدچشماتوبازمیکردی
حالابه جای اینکه بمونی کاری کنی/داری میزاری میری که شونه خالی کنی
ببین دلیل شکستت مشکلاتت دیروزین/به خداهمون شکستان که آغازپیروزین

چه خوب اینونفهمیدی تموم راهوبدرفتی/توی تاریکیه امروزتوفرداروغلطرفتی
چه بی فاصله گم کردیمسیرآرزوهاتو/ازاین تقدیرزنجیری رهاکن دیگه دستاتورهاکن دیگه دستااااااااتو
اگه حس میکنی بی منپرتردیدی غم داری/خودم دلواپست میشم تواین احساسوکم داری
اگه حس میکنی بی من توهم محکوم تشویشی/چه بی ماه من ارفرداچه بی من ترترق میشی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 56
  • بازدید کلی : 400